اوراق اجاره
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اوراق اجاره

اوراق اجاره

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 38 اوراق اجاره چكیده اوراق اجاره به سندهایی مالی اطلاق می‌شود كه از قابلیت گردش در جهت بهره‌وری اقتصادی برخوردارند و مالكیت بر عین‌های اجاره داده شده یا منافع و یا خدمات را نشان می‌دهند. اوراق اجاره شامل مجموعه‌ای متنوع است كه اصلی‌ترین ویژگی مشترك آن‌ها گردش راحت‌تر و سریع‌تر آن‌ها است. اوراق اجاره سه گونه است: اوراق اجاره منافع, اوراق اجاره خدمات ...


  • اوراق اجاره چیست؟ (+ انواع آن)

    asrebank.ir/news/5326/اوراق-اجاره-چیست؟-(-انواع...

    عصر بانک؛ اوراق اجـاره یک ابزار سرمایه گذاری جدید و اسلامی است که همانند اوراق مشارکت، بازدهـی مشخص و مطمئـن را نصیب سرمایـه گذاران می کند، بنابراین ریسک این اوراق در مقایسه با سهام، بسیار کمتر است.

  • شکستن رکورد پذیره‌نویسی اوراق اجاره در بازار سرمایه

    https://shomanews.com/fa/news/876045/...

    به گزارش شمانیوز، این سری از اوراق اجاره سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دارای ۴ متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان است که هر یک از آنان در یکی از نماد‌های این اوراق عملیات بازارگردانی را انجام خواهند داد.

  • اوراق اجاره چیست - بورسینس

    https://www.bourseiness.com/13291/faq-10

    اوراق اجاره در بورس معامله میشود. اوراق اجاره یک ابزار سرمایه گذاری جدید و اسلامی است که همانند اوراق مشارکت، بازدهـی مشخص و مطمئـن را نصیب سرمایـه گذاران می کند

  • اوراق اجاره - sukuk.ir

    sukuk.ir/fa/صکوک/انواع-صکوک/اوراق-اجاره

    یکی از مهمترین انواع صکوک معرفی شده، صکوک اجاره است. صکوک اجاره در حقیقت اوراق بهاداری است که دارنده آن به صورت مشاع، مالک بخشی از دارایی است که منافع آن بر اساس قرارداد اجاره به مصرف کننده یا بانی واگذار شده است.

  • انواع اوراق اجاره - training.irvex.ir

    training.irvex.ir/index.php/educational-literature/40-papers-rent

    انواع اوراق اجاره. نوشته شده توسط مدیر ارشد یکشنبه, 22 بهمن 1391 01:04 تعداد بازدید: 2812 تاکنون توضيح داده‌ايم که اوراق اجاره همانند اوراق مشارکت، يکي از انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت محسوب مي‌شود، زيرا خريدار اين اوراق ...

  • اوراق قرضه اسلامی (صکوک) و انواع آن

    https://bashgah.com/blog/اوراق-قرضه-اسلامی-صکوک...

    اوراق مبتنی بر خرید و فروش دارایی فیزیکی: این گروه از اوراق بهادار بر خرید و فروش دارایی فیزیکی مبتنی است.از شاخص‌ترین مصداق این گروه میتوان به اوراق اجاره علی الخصوص اوراق اجاره به شرط تملیک اشاره کرد.

  • اوراق اجاره نوعی اوراق بهادار است. تفاوت آن با اوراق ...

    https://www.irhesabdar.com/rental-bills

    اوراق اجاره. یکی از انواع اوراق بهادار است که تفاوت آن با اوراق مشارکت در این است که در اوراق اجاره یک نهاد جدیدی به نام نهاد واسط وارد عمل می شود .

  • مفاهیم: صکوک چیست؟

    www.hamshahrionline.ir/details/188571

    جهت انتشار اوراق اجاره وجود حداقل سه نهاد مالی ضروری می‌باشد که عبارتند از بانی، واسط و امین.

  • دستورالعمل انتشار اوراق اجاره

    sena.ir/Upload/FileGallery/pdf/129270168835156250_dastoramal... · DOC file · Web view

    دستورالعمل انتشار اوراق اجاره (مصوب 11/5/1389 شوراي‌عالي بورس) «دستورالعمل انتشار اوراق اجاره» بعنوان اصلاحيه ضوابط ابزار مالي اوراق اجاره مصوب 1/11/1386 شوراي‌عالي بورس و اوراق بهادار در 25 ماده و 10 تبصره در اجراي بند (4) مادة ...

  • اوراق اجاره - takbook.com

    https://www.takbook.com/4619-article/economy/اوراق-اجاره

    چکیده اوراق اجاره به سندهایی مالی اطلاق می‌شود که از قابلیت گردش در جهت بهره‌وری اقتصادی برخوردارند و مالکیت بر عین‌های اجاره داده شده یا منافع و یا خدمات را نشان می‌دهند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: